Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης

Τα κριτήρια τα οποία το Π.Μ.Σ. χρησιμοποιεί για να διασφαλίζει την ποιότητα των εσωτερικών του διαδικασιών επιμερίζονται σε 2 άξονες:

i. Κριτήρια ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας που αφορούν στη λειτουργία και εφαρμογή του Προγράμματος Σπουδών

ii. Κριτήρια μετα-αξιολόγησης του Π.Μ.Σ για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων του προγράμματος

Κριτήρια ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας

 

Το Π.Μ.Σ. αξιολογεί την επίτευξη των σκοπών και στόχων του προγράμματος ως προς:

τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη

την αποτελεσματικότητα των μεθόδων (ποιοτικών και ποσοτικών) αξιολόγησης των μεταπτυχιακών φοιτητών

την προώθηση της ερευνητικής δράσης σε θέματα του μεταπτυχιακού

την ενίσχυση / καλλιέργεια της εμπειρικής και βιωματικής μάθησης

τον βαθμό ανάπτυξης συνεργατικών δραστηριοτήτων (κοινότητες μάθησης) και δημιουργικότητας

την αμεσότητα στην επικοινωνία διδασκόντων-μεταπτυχιακών φοιτητών

τοv βαθμό ανάπτυξης της ικανότητας χρήσης επιστημονικών εννοιών των φοιτητών

Μέσα για την αξιολόγηση αυτών των παραμέτρων είναι η διαμορφωτική αξιολόγηση και η αξιολόγηση από τους μεταπτυχιακούς φοιτητές των διδασκόντων, των διδακτικών αντικειμένων, των μέσων και της υλικοτεχνικής υποδομής με ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις.