Τρισδιάστατο Animation (3d Σχεδιασμός και Εμψύχωση χαρακτήρα, 3d lighting, Motion Capture)

Κωδικός Μαθήματος:

B2

Εξάμηνο:

Β' Εξάμηνο

Κατηγορία:

ΜΕ

Ώρες:

3 (Θ+Ε)

Μονάδες ECTS:

8


Καθηγητές Μαθήματος

Δρ. ΣΙΑΚΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

 

Περιγραφή

Οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες στο πεδίο του animation, έχουν δώσει νέα εργαλεία δημιουργίας και έκφρασης, έχουν διευκολύνει τις συνθήκες παραγωγής animation και έχουν επεκτείνει τις δυνατότητες εφαρμογής του σε πολλούς τομείς εκτός της κινηματογραφικής αφήγησης. Ωστόσο, η έρευνα έχει δείξει ότι υπάρχει άμεση σύνδεση τόσο των ψηφιακών εργαλείων όσο και των μεθόδων δημιουργίας 3d computer animation με παραδοσιακές διαδικασίες δημιουργίας animation.
Σε αυτό το μάθημα γίνεται μία εισαγωγή στις βασικές αρχές σχεδιασμού τρισδιάστατου computer animation. Παρουσιάζονται μέθοδοι και τεχνικές δημιουργίας τρισδιάστατου animation, σε ψηφιακά περιβάλλοντα και λογισμικά 3d computer animation, με παράλληλη αναδρομή σε παραδοσιακές μεθόδους, σε μια αλληλοσυμπληρούμενη εξέταση.
Επιπλέον, γίνεται μια χαρτογράφηση των νέων δυνατοτήτων που δίνονται στην δημιουργία animation σε περιβάλλον 3d computer και μια βήμα-βήμα παρουσίαση μεθόδων και τεχνικών δημιουργίας 3d computer animation.
Πιο συγκεκριμένα, σε αυτό το μάθημα γίνεται μία επισκόπηση αυτών των δυνατοτήτων και μια σε μεγαλύτερο βάθος εξέταση διαθέσιμων εργαλείων που αντιστοιχούν στις ειδικότητες του rigging και της δημιουργίας κίνησης με σύγχρονές τεχνικές χρησιμοποιώντας motion capture hardware και software (mocap) σε περιβάλλον blender 3d, unty κοκ.

 

Σκοπός

H κατανόηση της φιλοσοφίας και των εκφραστικών μέσων τρισδιάστατου animation, ώστε να μπορεί κάποιος στην συνέχεια να επιλέξει την πιο κατάλληλη μέθοδο και εργαλεία για ένα σχέδιο εργασίας 3d animation.

 

Στόχοι

  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας σε περιβάλλον 3d animation
  • Εξοικείωση με εργαλεία και ειδικότητες σχεδιασμού 3d animation
  • Κατανόηση της σύνδεσης παραδοσιακών τεχνικών 3d animation με σύγχρονες ειδικότητες και τεχνικές 3d computer animation
  • Εξοικείωση με τεχνολογικά εργαλεία και τεχνικές mocap σε περιβάλλοντα 3d computer animation.
  • Κατανόηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων σε επιμέρους εξειδικευμένα θέματα σε περιβάλλον computer 3d animation (rigging, skinning κλπ)

 

Αξιολόγηση

  • Αξιολογείται η κατανόηση και η δυνατότητα επιλογής των εκφραστικών μέσων του τρισδιάστατου animation σε κάθε σχέδιο εργασίας
  • Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων στην δημιουργία του 3d animation.