Πρακτικές Εφαρμογές Animation στο πεδίο της Τέχνης και Σχεδιασμού (Gamification, Mapping Projection, Augmented reality)

Κωδικός Μαθήματος:

B4A

Εξάμηνο:

Β' Εξάμηνο

Κατηγορία:

ΜΕ

Ώρες:

3 (Θ+Ε)

Μονάδες ECTS:

7


Καθηγητές Μαθήματος

Δρ. ΣΙΑΚΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

 

Περιγραφή

Το animation ως τεχνική και μέθοδος δημιουργίας έχει πολλές εφαρμογές σε ποικίλα πεδία της τέχνης και σχεδιασμού.
Σε αυτό το μάθημα θα εξεταστούν οι δυνατότητες εφαρμογής που έχει το animation σε συνδυασμό με τεχνολογίες mapping projection, augmented και virtual reality.
Πιο συγκεκριμένα θα εξεταστεί το animation ως περιεχόμενο:

  • επαύξησης σε έξυπνες εφαρμογές (συσκευασία, gamification application κοκ)
  • προβολής τον χώρο mapping projection
  • εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας (εικονικά μουσεία, εικονικές περιηγήσεις, αφηγήσεις κοκ)

 

Σκοπός

Η κατανόηση σε βάθος της διαδραστικής φύσης και των ποικίλων δυνατοτήτων πρακτικής εφαρμογής του animation σε ποικίλα πεδία της τέχνης και του σχεδιασμού.

 

Στόχοι

Εξοικείωση με τεχνολογικά εργαλεία και τεχνικές AR, VR, MappingProjection.
Διερεύνηση της θέσης και των δυνατοτήτων διαφόρων τεχνικών animation σε «έξυπνα» περιβάλλοντα
Ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων σε επιμέρους θέματα ένταξης του animation σε «έξυπνα» περιβάλλοντα – προβολές.